Fotbollsmatch

Hejsan!

Dagen har hittills varit otroligt slapp. Egentligen har jag en massa att göra men skjuter upp det hela tiden:)

Vid 4-tiden ska jag och Dennis åka till Bengtsfors och fika med hans klasskompis Anders. Det ska bli skojjigt. Om Dennis är glad så är jag glad;)



image6
Kl. 18:00 ska jag vara ute på Bölevallen för då har vi samling med laget. Vi ska spela träningsmatch mot Rölanda DFC... Ska bli kul men jag är redan nu nervös. Är jobbigt att spela mot sitt forna lag! Jag ska förhoppningsvis få spela på min ordinarie plats också. Senast var jag innemittfältare men nu hoppas jag till tusen att jag får vara anfallare och försöka sätta lite bollar i mål!!

Ha dé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0