Här igen!

På grund av att vissa personer (Angelica Widén) klagat på att jag är dålig på att uppdatera min blogg så ska jag nu vara så vänlig och göra det :)

Matchen i torsdags gick kanon. Vi vann med 3-1 och spelade stundtals riktigt bra. Första halvleken var rätt så urdålig men andra däremot var strålande. Vi tog igen ett 0-1 läge och själv gjorde jag 2 mål. Är nöjd med min insatts! Kom rätt i löpningar och kände mig allmänt fotbollspilsk;)

Nu är det mitt favoritprogram Anna Pihl på 4an så nu måste jag ner och kolla men återkommer senare med resten av veckan;)

Kommentarer
Postat av: det hjälper alltså att klaga?

damn kvinna vad mycket det blev nu, skoj att läsa må jag säga :)

2007-04-17 @ 08:12:33
URL: http://anjeliica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0