Skola skola skola

Hello

Nu sitter jag å väntar på att matten ska börja och då blir det talföjder för hela slanten;).
Börjar bli mycket i skolan nu efter påsklovet. Antagligen har jag fr.o.m i eftermiddag 4 arbeten att skriva och sen ska vi ha matteprov om ett tag. Men men...

Igår var jag hos Amanda. VI hade fotbollsträning och sen kolla vi på tv hela kvällen lång. I eftermiddag ska jag mé Malin hem till Laxarby. Blir plugg och slapp. Ska bli kul.

I morgon kommer ÄNTLIGEN Joel hem. Så tomt utan honom!

Nä....nu är det dags att göra lite nytta;)

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: damn

nu får du ta och uppdatera lite anser jag ;)

2007-04-23 @ 21:56:39
URL: http://anjeliica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0