Tebax:)

Sådär...då var ännu ett toppenbra avsnitt av Anna Pihl slut och jag sitter åter installerad framför datorn;)

Tänkte berätta lite mer om vad som hände de sista dagarna på påsklovet...

Fredagen spenderade jag ihop med Malin. Först tog jag bussen till Bengtsfors där jag mötte upp med henne och Jeanett (Malins syster). Vi handlade lite och sedan brummade vi hem till dem.
Vi tog en låång härlig ridtur och det gick förvånandsvärtbra med tanke på att jag inte ridit sedan jag var cirka 10 år. På kvällen åkte vi hem till mig. Vi kollade på film och drack massor av Red bull, vilket gjorde att jag hade otrooligt svårt att somna sen på natten. Sammanfattningsvis så var fredagenen kanondag med många goa skratt!


På lördagsmorgonen körde Malin mig till Bäckefors där jag skulle prova på mitt nya jobb - Kortis.
Jobbade 9-22, en lång men rolig dag!! Ska bli grymt kul att jobba där i sommar.

Igår, söndag så bar det av till Långed på morran. Damsektionen hade till uppgift att anordna helgens "spänst" vilket är en tipspromenad som går av stapeln flera söndagar i rad på våren och hösten. Det avr vi i damlaget och Martin som uppförde uppdraget. Vi hade kul och kände oss nöjda med vår snitslade bana;)

Jag begav mig hemmåt efter några timmar och tog då en cykeltur med Dennis och Joel. Vi åt glass och träffade på min farmors systers galna man. Han svor och klagade över sina krämpor och sen åkte han iväg med sin rangliga Ford som han skrek var 22 år gammal så hela parkeringen på shell hörde honom.

Det var det påsklovet ja. Har inte hunnit med att göra hälften av allt jag skulle, men men, man måste ju få ha lite roligt också. Framförallt nu när det var mitt sista riktiga lov:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0