Äntligen uppdatering!

Hejsan!

Skäms nästan för hur dålig jag varit på att skriva här. Har inte direkt nåt att skylla på heller, har helt enkelt inte prioriterat det bara. Men men, bättre sent än aldrig.

Har väl inte hänt så jättemycket i mitt liv den senaste tiden. Jobbar, sportar, umgås me Joel, vänner och familjen. Det är väl det hela.

I tisdags spelade vi Dm-final mot Rölanda IF. Jag kände verkligen inte för att spela till en början, men några timmar före matchen så sa någon till mig "ni har ju ingen press på er, ni har inget att förlora" och då kom jag på bättre tankar. Laddade ordentligt med vatten och mycke positivt tänk. Sen när matchen drog igång så stog vi emot allt vi kunde och i halvlek ledde de bara med 1-0. I andra nätade de ytterligare 3 gånger men vi kände oss ändå nöjda. 0-4 mot distriktets bästa lag känns inte helt fel!

Gårdagen spenderades först på jobbet. Moelven var det denna dag och där sorterade jag och kopierade för fulla muggar:). Sen under kvällen var jag i Långed, med Anelica och Amanda. Vi satt hemma hos Amanda och kollade på landskampen mellan Sverige och Usa. Matchen slutade 1-0 till Sverige óch innehöll en hel del underhållande spel. Den största underhållningen stog vi dock själva för, som vanligt blev det nämligen massa prat och skratt!

Idag ska jag ta det ganska lugnt. Joel kommer hem vid 2, ska bli såå härligt att ses. Jobbigt att va utan honom hela veckorna!! Ikväll ska jag jobba på Edsgärdet och imorn jobbar jag natt på kortis. Pengarna bara rullar in;)

Nope, nu ska jag göra lite nytta. Min och Joels gång är full av ogräs så nu måste det resnas lite;)


Ha det!!

Kommentarer
Postat av: anjelica

jag menade fakstiskt inte att skylla på dig, menade att vi var samlade alla tre, men jag har läst inlägget och kan förstå hur du kunde tro att jag bara skyllde på dig :P härligt med lite uppdatering också ;)

2007-08-23 @ 11:38:45
URL: http://anjeliica.blogg.se
Postat av: anelica?

Långed, med Anelica och Amanda.

2007-08-26 @ 12:42:16
Postat av: anelica?

Långed, med Anelica och Amanda.

2007-08-26 @ 12:43:43
Postat av: Anonym

Wiii ett nytt inlägg:d

2007-08-28 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0