Äntligen är han hemma!!

Har varit en lååång vecka!

Jag jobbade hela söndagen så jag fick inet träffa Joel någonting alls:( Började 10 på morgonen och slutade inte förrän 8 dagen därpå och då hade min älskling redan åkt iväg till Norge:(
Är så tråkigt här hemma i lägenheten utan honom!

Jag har iaf fått en hel del gjort. har jobbat typ 14 timmar sen i tisdags och dessutom har jag städat och pysslat lite här hemma. (Vi har precis köpt dator förresten och det är såå skönt!)

I förrgår var jag hos en jätteduktig naprapat som förutom att han knäckte min nacke också tog sig en titt på min skadade fot. Äntligen har jag fått reda på vad det är som är fel. Var 3 ledband som var skadade. Vid en vanlig stukning brukar det vara ett och då kan man ofta spela med tejpning. Det har inte jag klarat av och nu vet jag varför...känns skönt!

Har faktiskt varit ute på en härlig joggingtur nu ikväll, avslutade den med en massa armhävningar och situps så nu känner jag mig riktigt i form;)

Nu är det torsdag och i vanlig ordning så har Joel kommit hem. Såå skönt att ha honom här!
Nu är dessutom min underbara lillebrorsa här också så jag kan inte få det bättre. Båda mina favoritkillar har jag ju här, alldeles för mig själv:).
                                           image57      image60
Imorn blir det grillpartaj på altanen, förhoppningsvis får vi plats, trots att både mina och Joels kompisar kommer;).

Nepp, nu ska jag ägna resten av kvällen framför tv:n mé Joel och Dennis!

Kommentarer
Postat av: da möb

damn vad du skriver nu då ;)

2007-06-15 @ 11:52:08
URL: http://anjeliica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0