Full rulle

Tja!

Senaste tiden och tiden framöver är fullspäckad av roliga men samtidigt sorgliga saker.

I torsdags så var det bal på Baldersnäs. Var hellyckat!! Jag hade svinskoj och dansade natten lång. Jag och Joel missade dock valsen, men han var nog lika glad för det:)
image10

I Lördags stod jag och NAgelica och sålde böcker i Bengtsfors på Bengtsforsfestivalen...Gick lite trögt, men vi fick sålt några iaf.

Vid halv 1 packade vi ihop och åkte mot Lövåsvallen. Skulle nämligen spelas damlagsmatch mot Munkedal. Jag var med i en kvart men sen satte min fot stopp för fortsatt spel:( Så trött på att inte kunna spela, ska iaf gå till nån som är proffs på fotskador snart för detta håller inte i längden:(!

Lördagskvällen spenderades i Bengtsfors. Jag var chaufför åt Joel och hans kompisar. Sandra och Tobbe var med också, skoj för vi träffas så sällan nu för tiden. Det var iaf en luckad kväll bortsett från att jag hade en sån satans huvudvärk på gränsen till migrän:(. Träffade Malin som slet i serveringen och mina små partypinglor Sofia & Angelica, så det var kul!


Söndagen jobbade jag hela dagen på Kortis. Kvällen spenderade jag i tvsoffan mé Joel;)!


Nu måste jag åka iväg med lite grejer åt mamma...men återkommer senare;)

Kommentarer
Postat av: angelica

vet inte om du har märkt det, men vår hemmaplan heter Ekhagsvallen, Lövåsvallen finns i Billingen. Skulle bara reda ut det för dig ;)

2007-06-14 @ 13:55:40
URL: http://anjeliica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0