Grillfest nr 2

Även under lördagen blev det grillat till kvällsmat;)
Denna gång var det dock inte hemma hos mig utan i Miriams och Hannas mysiga hus i Vika.
Var en mycket trevlig afton tillsammans med damlaget. Kvällen bestod av grillning, ordlekar, spel och en hel del trevliga konversationer;).

Tidigare under dagen hade vi i damlaget match mot Hamburgsund, det var dock inte lika trevligt som grilningen. Vi förlorade nämligen med 6-2:( Vi gjorde en bra första halvlek men den andra var desto sämre:(


Idag har jag inte så mycke planer. Blir relativt lugnt. Ska ut å gå med Sandra om en timma. Sen vid 3 ska jag å Joel äta pizza och planera midsommar med hans kompisar. Kvällen blir nog en mysig tv-kväll framför tv:n mé Joel....


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Åååhh

Att du aldrig lär dig, det var inte hamburgsund det var KUNGSHAMN IF KUNGSHAMN IF inget annat.

2007-06-17 @ 13:03:34
Postat av: Anonym

tack för att du tog hand om mig igår;) hehe....ja det var jättekul hos miriam o hanna:) får vi göra om...nu känner jag ju alla lite bättre!!! ...psykos allihopa som jag antog!! haha

2007-06-17 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0