Jobba jobba jobba

Tja!

Börjar bli sent och jag borde gå å lägga mig!

Har varit en låång dag!


Började jobba 7 i morse på Edsgärdet. 12 åkte jag till Moelven och jobbade ytterligare några timmar. Var inte hemma förrän strax efter 5.

Vid 6 kom Amanda, Angelica, Sofia, Louise och Hanna...Malin kom lite sent.
Vi grillade och planerade inför söndagen (Då vi ska på festival i Gbg). SKA BLI SÅÅ KUL!!

Ska upp å jobba imorn på kortis. Börjar dock inte förrän 9, tur det för jag har en hel del att göra innan jag börjar. Ska diska, vika tvätt etc. Slutar inte jobba förrän 22 å då é jag nog inte på humör för hushållssyslor;)

Onsdag jobbar jag kväll på Edsgärdet, Torsdag jobbar jag på kortis igen 9-22 och fredag ska jag jobba några timmar på Moelven. Lördag jobbar jag återigen mitt 13 timmars på kortis och på söndag bär det av timm Gbg...

Fullspäckat med andra ord...

ha dé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0