Studenten

                                       image35
                                                                    Alla studenterna sjunger studentsången
                                         

                                                     
                                                             jag & Joel                 Vårt flak!                 Jag & Dennis 

                                                                            

Jag & sötnosen                      Jag mé Joels        Jag & lillasyrran
                                                                                                          morfar o pappa

                                                              

                                  
                                                                                  S T U D E N T K A L A S E T 

                                                                                        
                                                               



                                                                                                   
image53

Kommentarer
Postat av: lisa

hej på dig Jenny:)
inte gjorde du mig nåt oanständigt inte, finfina bilder! Hoppas vi ses på dansgolvet fler gånger haha!
kram//lisa

2007-06-14 @ 08:48:06
URL: http://lisajohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0