Studentvecka!

image11
Kan inte fatta att det är sant, på fredag är det dags! Klockan 15:00 springer jag och mina klasskompisar ut från Strömkulleskolan! Ska bli såå kul, men fsen va sorgligt!

Denna veckan é helt fantastisk!

I måndags hade vi klassens dag. Den brukar vanligtvis äga rum under dagen, men jag och min klass tänkte att det är ju mkt mysigare att va tillsammans på kvällen. Vi bestämde oss därför för att vara i Idas sommarstuga. Det var jätteskoj! Jag och Simon lagade mat och grejade hela dagen och även det var helskoj!

Gårdagen bestod av städning. Först hemma i min lägenhet och sen i skolan. Slängde några hekto med skräp;) Fan va man samlar påsig skit! På kvällen va jag i Långed å tränade sen sov jag hemma hos mamma å pappa.

Idag har jag tvättat och hängt tvätt, handlat åt mamma och nu sitter jag här. Ikväll blir det party!! Först förfest hos Alfredsson i Långed och sen drar vi vidare till Rosellmagasinet i Bengtsfors. Hoppas det kommer mkt folk, hela 3an é bjudna men é nog inte alla som kommer:( Mina närmast kompisar kommer iaf allihop!

Imorn vet jag inte riktigt hur jag ska hinna med allt... Först ska jag till tandläkaren, sen till skolan och hjälpa till att klä vagnen som vi ska åka mé på fre. Efter det måste jag hem för jag och Joel ska åka till Uddevalla och köpa dator. Sen kl halv 6 har Sandra Studentkalas som jag ska på och kl 7 é det dm-match i Långed. FÅr se om jag hinner mé allt...

Fredag é såklart veckans höjdpunkt. Dagen börjar med champagnefrukost, sedan blir det mat och sång. Kl 3 springer vi tillslut ut och sen ska vi åka runt i Bengtsfors med våra eskorter;).
Kvällen avslutas med party i Åmål på HC. KOMMER BLI KUL!!


Nu måste jag göra lite nytta...! Puss Å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0