Äntligen uppdatering av bloggen

Hej!

jag får väl inleda med att be om ursäkt för att jag varit lite dålig på att skriva här på sistonde.
Nu är jag i alla fall här igen och ska berätta om min senaste vecka.

 Förra helgen jobbade jag på Edsgärdet några timmar.

Måndagen började även den med jobb, då på Moelven med lite papperssortering. Sedan bar det av till skolan där vissa skällde ut mig för att jag inte vart på lektion. På eftermiddagen hjälpte jag Malin me hennes projektarbete och sedan åkte jag hem till min lilla lya och sjuka pojkvän.

Tisdagen bestod av skola, Dennispassning och träning. Kunde dock inte vara med pga av min jäkla fot. Spenderade därför kvällen åt att hämta bollar och köra fys.

Onsdagen var jag först i skolan och sen hos Amanda. Vi satt vid datorn, cyklade, hälsade på hennes farmor och farfar, kollade på hockey och åt massa god mat. Avslutningsvis slog vi oss ner framför tv:n och Hay baberiba, i vanlig ordning somnade jag och Amanda fick verkligen anstränga sig för att väcka mig.

I torsdags var jag först i skolan och drogs med mina jobbiga klasskamrater Sofia och ANgelica;). Sedan efter skolan åkte jag med Angelica hem och efter en portion vräkgod lasagne och lite gräl med Carin åkte vi till fotbollsträningen. Angelica den latmasken va inte med för hon var som vanligt trött. Sifia var inte bättre hon utan befann sig på ett möte med kommunen. (Om ni två inte fattade det så är detta ett skämt, ni é inte lata bara underbara) Hehe

Igår var jag på Moelven en sväng på morran och jobbade, sedan åkte jag snålskjuts på Robin till skolan;). I skolan hade vi mattelektion, genomgång inför provet på onsdag. Därefter mat och sen lite arbete med samhällsarbetet på eget initiativ. Klockan 7 var det match i Långed så jag åkte därför dit på smalingen kl. 17:30.
Eftersom min fot inte är som den ska ännu:(  så fick jag börja på bänken. Var inne och spelade lite i första halvlek men det gick inge bra:( Åhh...är så jobbigt att vara skadad. Jag blir så rastlös av att inte kunna träna som vanligt. Ändå äter jag lika mycket som när jag brukar träna 4-5 dagar i veckan...
Kommer sluta illa det här;) Haha....

Idag gick jag upp klockan 9 och städade hela lägenheten, sedan åkte jag hit till mamma och pappa. Ha pluggat en timme och är nu äntligen klar med samhällsarbetet!! Känns såå skönt! Bara 2 arbeten kvar nu;)
Ska åka til Bäckefors och jobba nu om en stund. Ska bli jättekul! Simon jobbar där idag också...

Ha det bra allihop!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: latmasken

detta var då på tiden må jag säga :))

2007-05-12 @ 22:01:02
URL: http://anjeliica.blogg.se
Postat av: Latmasken nr2

wow

2007-05-13 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0